BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

Dugaan lagi....

hari ini merupakan hari yg sgt pnt bagiku....
penat dengan kerenah tesis ni...
sgt penat...
hari ini juga membuatkan air mataku jth b'cucurn....

aku xdpt lg menahan sesaknye dada menahan stress ni...
ikt hati mau je aku stop study ni.......
tp ble dah pk aku dah dihjg p'jlanan aku perlu tabah.....
hanya insan t'sayang disisi yg bisa menenangkan aku kmbli...
sakit hati aku ngan sorg lcturer arini..
aku lnsg xdpt nk fokus lnsg kuliah dia hari.......
kenapa???kenapa org asyk mahukan yg sgt perfect padahal bila mntk kerjasama semuanya xmahu.......
semalam...test yg aku bg kat dak2 sem 1 pon gagal mcm 2 je....
sebabnye kenapa???aku bg dak2 ni blk wat kat umah test 2....
aku tahu..mmgla xboleh..data 2 kan x valid..
tp aku dah xde cara lain semua bagai n mengelak dr b'krjasama.....
pagi tadi 1 lg dugaan yg hmpr sama t'jd.......
kali ni budak2 ms jwb test ada yg t'kantoi b'bncg...
aku xth dah nk wat ape lg....
pth smgt aku ase nk trskan study.......
hmm klu dah dpt laki org kaya xmo dah aku nk study lg....
wat png kpla je.....

0 comments: