BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 23, 2009

DISINI PENGAKHIRANNYA.........


Selamat abes prefinal quantum mechanic yg bisa mengeluarkan ccg kerawit kt otk aku ni menandakan berakhirnya kelas aku di UPSI nie...tggu mggu dpn ktorg akn pchkan lg otk ni smpi kuar ape2 aje yg ade untuk study week..........mggu dpn ktorg akn kuarkan segala emosi+tension utk present tesis #$$%@@@^**R yg xterugkai serabutnye smpi slalu sgt kco dlm mmpi aku..huhuhu......kemudian mggu dpn after mggu dpn ktorg akn muntahkan sume yg ktorg timba smpila 3.5 thn kat UPSI nih...pas 2...ktorg akn mle memuntahkan baju2 yg pnh dlm almari yg slalu tumbang2 tu n bungkus wat balik...n mggu itu ktorg akn say tata to UPSI.....also to umah no 10 jln A/2 taman U....n pas2 ktorg akn bawa haluan ktorg msg2...mn mmbr2 yg dpt tmpt praktikum skali see U next year...n pada p'tengahan november itulah pengakhiran kite sbgi student bachelor degree of sciece education(physics)...3.5 thn kat cni byk sgt memori hitam..putih...warna-warni ktorg..igt...memori itulah yg bisa buat korg akan t'gelak sorg cam org....tersenyum sorg...n menangis sorg....memori itulah membuatkan hdp korg terasa b'makna...semuanya kerana memori itu...tak t'luah klu aku nk cte dr A-Z sal pntgnye memory..but plg penting memory kte diantara kwn2 itulah leh m'buatkan korg lebih m'hrgai erti persahabatan...erti pertalian seorg kawan...erti pertalian seorg teman...disni aku byk menimba pelbagai jns2 n spesis2 kwn...n teman...spnjg 3.5 thn aku membuat kajian mengenai KAWAN ni...aku mle menganalisis n membuat kolerasi diantaranya n aku telah mendapat satu dapatan kajian kawan ini terdiri daripada 3 jenis...pertama: kawan biasa: kwn biase ni bg aku ialah kwn disaat gembira..but diorg ni klu kte xkan terasa ape2 klu diorg xmendamping kawannya ketika ssu coz diorg juz kwn biase..diorg xth detail sal dri korg n korg pon xth detail sal dia...so ape2 hal klu diorg xkesahkan korg sgt korg xde terasa ati sgt..but ble diorg pertama yg m'hlrkan tgn time korg kesusahan korg ase sgt2 terharu n kagum..kedua: kawan api dalam sekam: aku nmekan spesis ini sbg kwn api coz sft api yg bisa m'bkr jiwa korg jg sft api yg juga membantu korg n sifat api ble membakar sekam tanpa korg sedar ada api membakar sekam 2...kwn cam ni klu leh korg juz wat kwn biase je..jgn la wat shbt or kwn karib coz korg akn sentiasa akn bernasi berulam jantung ble b'buat demikian...sft2 kwn cmni ialah dia adakala menolong korg..but kebanyakkannya x tu la yg leh wat korg terasa ati je..better klu korg de kwn cmni blajo2 la memandai menguruskan diri korg dr m'hrp bantuan dr dia..pas2 skpnye yg mcm sekam 2 membakar dri korg p'lhn2 tnpa korg sedari maksdnye tikam dr blkg ar...eg kutuk blkg la...bukak pekung korg...n yg ke3 is unexpected friend: ok kwn cmni msti korg leh bygkan cmne sft2 dia...korg x jgka dia adalah kwn yg korg wat kwn but diorg mmg leh wat kwn...n kwn cmni akn wat korg change mind korg..coz ble dah jmpe kwn cmni barulah korg sedor n korg ase menyesal coz korg diorg lbh baik dr ape korg expect or korg predict...xkenal maka xcinta haa..cam2 la perumpamaannya..n kesimpulan kajian nye...berhati-hatilah ble b'kawan....byk spesis2 yg blm dikenal pasti lg....cadangan n penambahbaikkan aku cdgkan lbh rmi wat research ni coz nk sume manusia sedar siapa kawan disisi diorg...hee...tutup tesis utk blog ni..haha.. spnjg wat research pelbagai suka duka pahit mns maung atau mende dah aku ase....n ini sume byk beri pgjrn pd aku...n aku akn sntiasa menrindui pengakhiran ini...

0 comments: