BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009

HaRi Ini Dlm SEJARAH


aku sampai tg malim arini tepat jam 4pagi...then trs call abg andy amek kat station kete api...hmm penat naik train ari ni...lnsg aku xdpt tdo...huhuh..coz t'kepit kat train owg ddk sblh aku 2 agak beso...so xdptla aku nk tdo smpi aku smpi tg malim....seksanye...xpenah lak aku xtdo naik train...huhuhu...pas2 smpi umah after dah kms2 sume brg aku pon tdola semati-matinye....
tmbh2 dpt info dari ila kte lab tfp xde rini...tetibe kol 8 stgh td yanti bg msg gitau soh dtg lab...dahla lab kol 8...skrg dah 8stgh mls aku nk p pe lg...bengang gak ase...pas2 aku smbg tdo lg..huhuh xmo p dah ar sbb dah anounce dlm portal kte kls cancel..tgk ila tdo lg..soh aku pon mendiamkan diri utk tdo sme2...hehe...tetibe....waarrrrrghhh...islah menjerit tahap cipanzi membgnkan kami satu rumah semula....islah ngan gabra dewa bising2...weh.....de kls la....2la antara dialog dia yg aku igt...hmm so ape lg..dah sume dah gabra tahap cipan 2 aku pon cpt2 la nk berebut mandi memandangkan sume xmandi lg...hmm aku berserah je...preparation utk microteching aku just wat mggu sudah n utk saat akhr ni aku xpractice lnsg...lupe abes sume ape yg aku nk ckp..huhuhu...ble tbe turn aku ngajo ase cam terbang diawang-awangan lak...pas2 si didie n si amani 2 nyempat lg belek2 tudung aku pkai arini siap2 ckp2 ape aku pki kat tdg 2...huhhu...t'ggu gak ngan dak2 ni...isk2 cubit br tau dak 2 ketul ni..hahah...so aku ngan pasrahnye membebelka ape yg aku t'daya nk wat arini...alhmdulillah ok la gak hrp2 Dr bg yg terbaik utk aku..memndgkan dia pon dlm dilema nk bg aku b+ or a-..aku pon 1..aku mmg de tggl point2 yg ptt aku wat tp memandangkan gabra thp gubra mengatasi segala-galanye menyebabkan aku lupe nk kaitkan pembljrn arini ngan mggu dpn..n 1 lg aku pon xperasan de ayt yg xsesuai aku ltk kat summary aku wat 2..huhu...xpe,,aku akn jdkn ini sbgi 1 pgjrn..

0 comments: