BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 29, 2009

PEREMPUAN + B'KUMPUL+ MENGUTUK


ok kali aku nk tls sket mengenai skp yg skr dikikis kaum hawa...aku tls entry ni bkn ats sbb mahu menujukan pada sesiapa tp inila kebiasaannya yang giat berlaku dikalangan kaum hawa termasuklah aku sendri..perempuan seringkali dikaitkan dengan tabiat tidak sht dan menambahkan dosa ni..hehe..aku pon sme la sometimes..tapi aku pon heran la jugak apsal la pompuan ni tiap kali jumpe msti bersembang (xsalah) tapi sembangnya klu hal2 dunia dah masalah dunia xpe tp mesti diselitkan dengan unsur kutuk mengutuk(inilah yang salah sbnornye...)..bak kate aku sendri sesi kutuk berjemaah.hee...aku pon sbnrnye xberkenan ngan sesi camni yela...kte mengate orang macamla kte ni perfect sangat...tp mslhnye pompuan ni ske bermuka-muka....seminit sebelum 2 dia mengutuk si A, then pas2 elok lak kemain tnjk akrab ngan si A, ats alsn xmo gdh2...bagi aku la dr kte mengutuk bek kte trs trg kat si dia spya dia pon leh beri penjelasan ape yg kte xpuas hati...hmm mmgla kdg2 org kte aku ni xsyg mlt coz ble aku dah xthn ngan perangai sesape aku akn suarakan ngan lantang n kalu boleh aku ske smpn mende2 yg wat aku xpuas dalam hati aku...mmgla cara ni mcm gunung brpi..tp bg aku ni la cr dr aku elk dr aku mengutuk berjemaah...hee..memang la dah nama manusia semua xsempurna aku pon sme la jgk kdg2 slalu la terkeluar mengajuk2 gaya lecturer la tp 2 klu yg tol2 xleh diterima akal la coz bengang thp gaban...dan bagi aku dan untuk pesanan kepada sesiapa yg membaca kawan baik anda jgnla anda percaya 100% coz mereka diantara yg plg mdh membuka pekung kalian..aku menulis bkn ikt sdp jari menaip je..tp based pada pengalaman. n kalau kalian pon ase kalian adalah salah seorang yg buat cam2 kat kwn anda cpt2 la mntak maaf...mende ni lebih selamat jika dia dgr dr mlt anda sndr sebelum dgr dr org lain. coz ble kte dgr dr mlt org len sume cte kte yg pnh kte cte dlu dah jd len..alaa...mcmla korg xpenah men telefon buruk..pas2 mesej dari belakang sampai depan n ble org depan sbt spnhnye msg 2 nyata2 mmg akan lain dr mesej sbnr..kepada org yang dikutuk igtlah sampai bila pon kita xakn dpt memuaskan hati semua pihak dan yg penting tindakan kte 2tak memakan diri kte n tak nyusahkan diri kte...be yourself...n kepada insan(peringatan utk aku le skali) yg amat gemar aktiviti ni bawa2 la stop jap sempena bulan yang mulia ni..mn la tau berkat kte thn aktiviti ni smpena bulan ni leh wat kte dah xngutuk org dah...hee...ok...sbrnye aku nulis mende ni pon coz nk hlgkan ngntk aku nk tggu sbh ni...huhuhu..

0 comments: